» » » » » » Vahşice sert girişler yaparak patladı

Selamlar seks hikayeleri seksi türbanlı sevgili de türbanlı kadın seksi türbanlı. yapısı var çünkü seks için tamamen zevk için erkeklerle bağımlısı oldum. Kalıcı bir değişiklik istiyorum çünkü seksi olduğumu ve tamamen doymuş zevk aldığım için yapıyorum. Bu sadece vazgeçilmez adına benim için heyecan zevk yapmaya devam edeceğiz.

Kasiyer olarak büyük bir süpermarkette yaklaşık 2.5 yıl önce çalışıyordum, bakkal prezervatif koridor müşteriler bizimle götürüyorlardı bakarak şasi tarafı seçerek kuruldu. Erkek arkadaşım ve bu departman sayesinde tanıştık. Dükkana geldi bir gün, bir kutu prezervatif almış. önümüzdeki iki gün, bir paket prezervatif almaya gidiyordu. Gerçekten kirli sakallı bir yüz ve Gül ile güzel, çekici, etkileyici yazın. Daha sonra tüm pazara girmiyor gelmesi, doğrudan güvenli benim için geliyor, bunu genişletmek istiyorum, para gidiyordu ödeme olmaz.

Daha sonra çalışmalara merhaba demek için başladı, ama bu kadar çok prezervatif mu olduğunu merak etmeye başlamıştım. Yine bir gün geldi ve kasamı yakınında kimse yoktu. Prezervatif ne yapıyorsun merakımı tatmin etmek için, ona bir şey, elbette, diye yanıtladı sordu sormak istiyorum dedim, Peki dedim. Tek kelime ile cevap verdi, kullanıyorum söyledi. Farkında olmadan terk yuh. Yine birkaç gün sonra geleceğini biliyordum ve her zamanki gibi çıktı, çok 6 saat nasıl sordu o akşam beni alt eder misin dedi.

Akşam rush hour süpermarket karşısında yol üzerinde bekliyordu. Benimle konuşmak istediğini söyledi, kabul ettim. O zaman, sadece erkek arkadaşımdan ayrıldım zaten. Beni seviyordu ve onunla haftalık bir tatil akşam yemeği için gelemedi sordu bana. Ben de tereddütsüz kabul ettim. Bir cumartesi akşamı dantelli çorap Amatör uzun kırmızı etek altına giyindim saat sekiz civarında bir araya geldi. Güzel bir restorana götürdü. Eğer sonradan öğrendim bulduğum yerde lüks bir ziyafet mekanları olsaydı oldukça lüks bir restoranda, güzel bir yemek aldık.

Yani tatlı Dil, Bir yemek süresince benim hakkımda her şeyi öğrenmişti. Bense sadece adını biliyordum ve özel bir hastanede çalışıyordu, hepsi bu. Çok iyi aslında konuşan ben değilim bu akşam bir konuşma da ben öyle diyorum bilmiyorum. Gıda, dedi, biraz eğlenelim koştu. Ne diyebilirim ki? Çok garip beni etkiledi. Hemen oradan gittik çok güzel bir yer içine girmek için kabul ettim. İçkilerimizi içeri girmeden bir yere geldi var. İlk içkiden sonra dans etmeye başladık.

Kendim gibi ben de onu itiyordum, yani sürücü ve artık prezervatif kullanmak için gerçekten olup olmadığını görmek istedim. Koyunda bir süre orada kaldık. Sonra beni eve getirdi. Sarhoş garip dereceydi. İçinde, kıyafetlerimi değiştirdim gittim, ileri gitmeni istiyorum dedim. Dün salonda dans ettik ve öpüştük hatırlıyorum, daha sonra bayılmışım. Sabah yatağımda uyandım. Y orada değildi. Onun yanında olmadığım için çok üzüldüm, ama yangın salona gittiğimde kanepede yerine tüm sevinç geldi yattığı için gittim.

Aldım ve turna yere serdi. Sonra dövüş penis sönük durumu yatıyordu indirdim. Ağzıma aldım ve sakso yapmaya başladı. Sonra gözlerini açtı ve seks beni çekmeye başladı. Dudakları dudaklarım yanıyordu, bütün vücudumda elleri geziyordu. göğüslerim, kalçalarım, okşayan ve her yerde severdi. Sonra bana aşağı teslim etti, her yer berbattı yarım saat kulak memesi başlayan bir şey geçirdim. Sonra 69 yaptık, onu yaptım ve arkamda yapıyor ve parmak masajı ile deliğimi emmeye çalışıyordu.

Çok güzel bir duyguydu. Onu içeri almak için kuduruy, ayağa kalktı ve cebinden prezervatif çıkardı bana uzattı takma için. Prezervatif atmak aldım, tenini hissetmek istiyorum dedim. Peki dedi ve bana doğru geldi ... çok sakin, nazik hareketler içinde hareket etmeye başladı ve geri ve ileri gitti. Daha hızlı dedikçe alıyordum. Yavaş yavaş hızlandırılmış, şimdi resmen ve boş zevk gergi gelen uçuyordum. Gidip hızla boşalmaya devam ettim gerçi.

Tekrar orgazm olmaya başlamıştım üst üste ilk kez taburcu edildi. Rahatlama dayanılmazdı hissediyorum. Sonra dört ayak pozisyonuna getirdi ve bu şekilde tekrar geldi. Şeftalimi hızlı ve masaj kıçını benim parmak ile aynı anda delik yapıyordu. O anda şeftali benim aldığım zevk dayanılmaz oldu çünkü ne istediğini biliyordum, götümü sikmek istiyordu, ama sonra gizlemeyeceğim Düşünerek geldim. Peki hızlandırdı bu şekilde ağladı ve yola devam etti. Dedim ki, içi boş korunan dedim.

yan yana yatarken, bir sigara var. Sigara bitti, duşa gittik. Bir duş aldıktan sonra kahvaltı için oturduk. Kahvaltı en kısa zamanda kucağına aldı ve beni yatağıma götürdü. Yatak yüzünde beni yere yatırmak, boynumu itibaren, benim tüm vücut dili dolaşmaya başladı. Onu kullanan, ama buna değer eğer temasından kaçının arasındaydı eğer çılgın bir şey, dil. Tüylerim diken diken olmuştu. Boynum, belim, bacaklarım ve dizlerim sırtım, bileklerim, beni uçuruyordu. Hiç belime hissediyorum kasılma unutmayacağım.

Göt deliğimi yalıyor dili ile baskı yapıyor ve parmaklarla aynı anda scooping. Telaşla parmağımı yavaşça göt kaydırdı zevk, ben buradan gitmek istiyorum dedi. Başucundaki vücut kremi bir tane aldı, önce dilini benim göt deliğime etrafında bir parmak, yağlar ve güzel kalıcı bir krem ile iyice göt deliği uyarı sonra. Sonra ikinci parmağını kıçıma koymaya başladı. Krem sürekli takviye ve kıçımı iptila olduğunu. Penis ve iyice kremlin için prezervatif koymuştu. Araç kıçını başını koydu.

Arkadaşlarımın acı, ama aynı zamanda istiyorum korktum ve yüklemeye başladı Popo ilk kez yapacağız, dediler. Kendini sıkma, eğer devam etmek istemiyorum dedim, dedim istiyorum erişemedi. Eğer kendini sıkmak eğer sen gittikten sonra bedava değil, acı, ilk başta hafif bir acı olduğunu söyledi. Tamamen kendimi ona teslim ettim. Tekrar yüklendi. Evet, başın girer. Harika bir araç değildi, çok kalın değil, yani ideal büyüklükte. İlk defa hafif bir acı hissettim. Sakinleri ve kıçımı yavaş hareket hareket ediyordu.

İyice beni tahrik etti. Sonunda çekirdek koymuştu. İleri geri bir süre hareket etmeye başladı. Evet, korktuğum gibi acıma gibi, dahası, bana zevk verdi. Uzunca bir süre götümü sik ve araç prezervatifi çıkarın tekrar vajinamda çıplak penisi sıkışmış devam etti ve hızla gitmeye başladı. Şeftali hızla parmağımı pompa popo için konulmuştur. Güzel bir duyguydu, iki delik de tam oldu aynı zamanda. Hızla pompalama, yine boş dönmez oldu. Hala vajinamı sikmeye devam etti. Çok büyük bir zevk içinde patlayan yükleme hızlandırmak için hızlandırdı.


About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply