» » » » » » » 2 üniversitelinin ortasında tost oldum

Selamlar eski olan sibel 2016 yıl dul anne çocuksuz kadınlar mı kilolu kadın benim türbanlı adım. Özel temizlik şirketi ev temizleme şirketi tek iş var çalışıyorum. Ev temizliği için gittiğimde iki üniversiteli arasında tost oldum nasıl olduğunu söyleyeyim.


Günlük temizlik firması farklı ev bize yönlendiriyor. Sabah işe gittim ve dışarı çıktığında adresine temizlik cascade yan adrese git dememiş miydim? Adres için beni kapıdan içeri girdiğimde 25 yaşında bir delikanlı temizleme için açmış olduğumu söyledim. Malzemeleri duştan sonra girmek için bana verdi temizliği, eve gidip duş aldıktan sonra gelirdi. Tuvaleti gelen çocuk 15 dakika falan beni aradığını duydum banyo kapısı olacak bir şey istemiyordu sırt çantası istedi ben söyledikten sonra odasına sordum, sana sormamı istedi, mümkünse, elbette sen tuvalete gitti, salon için beni temizlemeye başladı. Şu an cevap vermedi ben ne dedim, diye cevap verdi aç kapıyı girebilirsiniz şaşırdım.

Oturmak için tekrar küvete fiber yanındaki ileri beni yanına yürüdüm. Fiber araba alır, duş jeli köpüklü ya da sırtı sürüş sırasında bir aslan olmaya başladı gibi, sonra lif ihtiyacını doğru kolları ve göğsü başladı, ama önümde genç bir adamdı başladı ovmak yaptım. elleriyle ön tarafı tut vermedi, bacak arası inmek istiyorsanız, ön, sordum, doğru çıktı ayak bacak ve ayakları ovmak dedim, elleri Kaldır dedim, utanarak ellerini kaldırdı, ama siktir et zaten palmiye yarrağı kaldırmış sıkıcı olduklarını söyledi. Depolama an sabun kini için köpürme ben daha iyice başladım kendimi kaybettim kendimi kötü hissediyorum çok sıcak olduğunu söyledim.

Daha sonra hemen elime sürtmeye başladım, lif edilmiştir bırakmak çok zor delikanlı aletleri, su köpüğünü o güzel penis ile beni palm ettik yağıyor ağzımda kafamı ileri geri o anda delikanlı yalamaya başladım hemen aniden arkamda bir ses durdum baktım saçımı çekerek başladım, odamda penisini yalamak için çekinmeyin için başka bir çocuğa daha gerek Yok ev arkadaşım hem üniversite öğrencileri olduğunu söyledi. Yakın elini kalçalarıma atarak bizim için yan odada dedi, Bu grup bana katılın, diğer dizginsiz ile şeftali elinde idi ve şimdi hemen sulanan şeftali onu okşamaya başladı dudaklarıma yapıştı o anda veremem. Önümde genç adam iki aslan gibi.

Önümde benim ağzımdan bana bir domaltmak verdi ve sırtımı aracılığıyla diğer şeftalimi muhteşem bir şey oldu yalamaya başladı. Tarafından yaladı yalamak çok tatlı araç sesi vardı. Sular o kadar iştahlı çocuğun ağız yolu vajinamı ve göt azdırıcı benim yalama oldu aktı zevk alıyorum. Azgın genç adam, darbeyi ben artık drew bu kez yerler değişti vajinam beni başka bir ağız vermiş, şu anda benim için inanılmaz bir duygu olduğunu bir hoş oldu daha cihaz üzerinde şeftali koymak yaladı tarifsiz bir şey de vardı. Zaten halimden bende boş olduğum için seks çıkacaktır küçük bir ipucu girmek gibi yapmıyordum, geldi ve gitti. Sonra elimi uzatıyorum üzerinde otururken araç boyuna bana darbe şeyi var.

Saçımı koydum başladı diğer süper artırılması boğazım tam anlamıyla 5 günde taburcu drenaj atlama en az iki kez genç bir adam olacak kadar ağzıma aracı tutuyordu. Eğer genç adam aynı şekilde ağız önümde diğeri yavruları çok güzel bir seks o gün yaşadığı tüm döktüler ağzı boş bir vajina döktü bağırarak içinde ne atlamak eğer. Böyle Grup Seks bir macera yaşadım.

About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

1 yorum:

  1. Merhaba ben maraz yaş 34 gizli seviyeliyim Her yaştan gizliliğe önem veren sır kalmasını isteyen her yaştan KOCANIZDAN SEVGİLİNİZDEN GÖRMEDİĞİNİZ İLGİ SEVGİYİ GÖRECEKSİNİZ SÖZ MUTSUZ,EVLİ,DUL,TÜRBANLI,AÇIK BAYANLAR GSM:0506 163 47 72 ÖZEL NUMARAYA açık erkekler aramasın sakın) MUTSUZ BAYANLARI MUTLU EDERİM HER KONUDA OKUYAN VE ARAYAN ARAMAYAN BAYANLARA ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM SAYGILARIMLA .BEN MARAZ SOYDAN. Denemeden bilemezsin yaşanan heyecan ve mutluluğu ) ÖZELİN ÖZELİM SIR RIN SIR RIMDIR ÖLENE DEK SADECE CİDDİ BAYANLAR (NOT:ERKEKLER ARAMASIN SAKIN) sohbet etmek isteyen sadece evli bayanlarla sohpet ederim
    

    YanıtlaSil